Menu
Close
- FOTOVOLTAICMenu
- SIGURANȚĂ RUTIERĂMenu
- COMPANIEMenu
- NOUTĂȚI
- CARIERĂ
- FOTOVOLTAICMenu
- SIGURANȚĂ RUTIERĂMenu
- COMPANIEMenu
- NOUTĂȚI
- CARIERĂ
DE PARAPEȚI
Performanța sistemului care formează parapeții este evaluată prin teste de impact realizate de experți în siguranța rutieră într-un mediu controlat. Parapeții sunt “rezistenți la impact” dacă îndeplinesc criteriile de testare la impact aflate în vigoare la momentul testării. Testele de impact pentru sistemele de parapeți testează componentele principale, lisa și capătul terminal. Scopul acestor teste este de a stabili dacă vehiculul va fi, sau nu, redirecționat pe carosabil.
– lisa zincată termic (zincare minimă 60 microni) cu trei unde grosime 2,0 mm și lungime 4320;
– stâlp profil “c” 100x60x25 grosime 4,0 mm și lungime 1600;
– șuruburi, șaibe și piulițe;
– catadioptri (1 bucată la fiecare 24 metri liniari de sistem – conform NORMATIV PENTRU SISTEME DE PROTECȚIE PENTRU SIGURANȚA CIRCULAȚIEI PE DRUMURI, PODURI ȘI AUTOSTRĂZI – AND593/2012).
– conform SR EN1317;
– TB11 – viteza de impact 100 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 900 KG – tip autovehicul autoturism;
– TB32 – viteza de impact 110 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 1500 KG – tip autovehicul autoturism;
– ASI < 1;
– W4 < 1,3 metri.
Sistemele de siguranță rutieră trebuie să garanteze câteva criterii de siguranță fundamentale:
– izolarea autovehiculelor, în special pentru vehiculele grele;
– redirecționarea vehiculelor care părăsesc drumul, prin traiectorii controlate cu unghi de reflexie redus;
– o deformare bine definită;
– trebuie să își păstreze caracteristicile pe întreaga durată a impactului, fără defecțiuni.
Sistemele H1 pe care le comercializăm respectă aceste criterii de siguranță.
– lisa zincată termic (zincare minimă 60 microni) cu trei unde grosime 2,0 mm și lungime 4320;
– stâlp profil “c” 100x60x25 grosime 4,0 mm și lungime 1600;
– șuruburi, șaibe și piulițe;
– catadioptri (1 bucată la fiecare 24 metri liniari de sistem – conform NORMATIV PENTRU SISTEME DE PROTECȚIE PENTRU SIGURANȚA CIRCULAȚIEI PE DRUMURI, PODURI ȘI AUTOSTRĂZI – AND593/2012).
– conform SR EN1317;
– TB11 – viteza de impact 100 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 900 KG – tip autovehicul autoturism;
– TB42 – viteza de impact 70 km/h, la unghi de impact 15 grade, masa vehiculului 10000 KG – tip autovehicul greu nearticulat;
– ASI < 1;
– W4 < 1,3 metri.
Suntem specializați în comercializarea și instalarea parapeților H2. Statisticile arată că, în majoritatea accidentelor rutiere, vehiculele ies de pe carosabil și lovesc dispozitivele de reținere (parapeții) sau alte obstacole, rezultând vătămări corporale. În consecință, zonele marginale ale carosabilului, cele unde sunt amplasați parapeții, sunt elemente de o importanță vitală pentru siguranța infrastructurii rutiere.
Astfel, comercializarea de parapeți de separare a traficului de tip H2, pentru marginea laterală a drumului, este larg răspândită. Toate sistemele vândute și instalate de Parapet sunt conforme și respectă standardele de calitate și siguranță aflate în vigoare în România, dar și legislația europeană EN1317.
– lisa zincată termic (zincare minimă 60 microni) cu trei unde grosime 2,0 mm și lungime 4820;
– stâlp profil “c” 100x60x25 grosime 4,0 mm și lungime 2200 mm;
– șuruburi, șaibe și piulițe;
– catadioptri (1 bucată la fiecare 24 metri liniari de sistem – conform NORMATIV PENTRU SISTEME DE PROTECȚIE PENTRU SIGURANȚA CIRCULAȚIEI PE DRUMURI, PODURI ȘI AUTOSTRĂZI – AND593/2012);
– conform SR EN1317;
– TB11 – viteza de impact 100 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 900 KG – tip autovehicul autoturism;
– TB51 – viteza de impact 70 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 13000 KG – tip autovehicul autobuz;
– ASI < 1;
– W4 < 1,3 metri.
Sistemele de siguranță rutieră trebuie să garanteze câteva criterii de siguranță fundamentale:
– izolarea autovehiculelor, în special pentru vehiculele grele;
– redirecționarea vehiculelor care părăsesc drumul, prin traiectorii controlate cu unghi de reflexie redus;
– o deformare bine definită;
– trebuie să își păstreze caracteristicile pe întreaga durată a impactului, fără defecțiuni.
Sistemele H3 pe care le comercializăm respectă aceste criterii de siguranță.
– lisa zincată termic (zincare minimă 60 microni) cu trei unde grosime 2,0 mm și lungime 4820;
– stâlp profil “c” 100x60x25 grosime 4,0 mm și lungime 2200 mm;
– șuruburi, șaibe și piulițe;
– catadioptri (1 bucată la fiecare 24 metri liniari de sistem – conform NORMATIV PENTRU SISTEME DE PROTECȚIE PENTRU SIGURANȚA CIRCULAȚIEI PE DRUMURI, PODURI ȘI AUTOSTRĂZI – AND593/2012).
– conform SR EN1317;
– TB11 – viteza de impact 100 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 900 KG – tip autovehicul autoturism;
– TB61 – viteza de impact 80 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 16000 KG – tip autovehicul greu nearticulat;
– ASI < 1;
– W4 < 1,3 metri.
– lisa zincată termic (zincare minimă 60 microni) cu trei unde grosime 2,0 mm și lungime 4820;
– stâlp profil “c” 100x60x25 grosime 4,0 mm și lungime 2200;
– șuruburi, șaibe și piulițe;
– catadioptri (1 bucată la fiecare 24 metri liniari de sistem – conform NORMATIV PENTRU SISTEME DE PROTECȚIE PENTRU SIGURANȚA CIRCULAȚIEI PE DRUMURI, PODURI ȘI AUTOSTRĂZI – AND593/2012).
– conform SR EN1317;
– TB11 – viteza de impact 100 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 900 KG – tip autovehicul autoturism;
– TB81 – viteza de impact 65 km/h, la unghi de impact 20 grade, masa vehiculului 38000 KG – tip autovehicul greu nearticulat;
– ASI < 1;
– W4 < 1,3 metri.